Problemy z hasłem

Jeżeli hasło, które wpisałeś w panelu dostępu do kursu nie działa, to poniżej podaję kilka pomocnych wskazówek.

  • Sprawdź dokładnie czy wpisujesz poprawnie hasło i czy przycisk Caps Lock nie jest włączony.
  • Niektórzy pisali, że pomagało im wpisywanie hasła kilka razy, gdyż coś nie grało z ich przeglądarką.
  • Usuń historię przeglądania stron, cookies, oraz tymczasowe hasła w historii swojej przeglądarki. Zrób to przed ponownym wpisaniem hasła dostępu na stronie z dostępem, którą otrzymałeś.
  • Jeżeli powyższe kroki nie pomogły, to możesz spróbować otworzyć okno ze stroną dostępu w nowej przeglądarce, jeśli masz taką możliwość i wtedy wpisz hasło na nowej stronie w nowej przeglądarce.
  • Możliwe, że masz na dysku jakieś pliki szpiegujące, które tworzą konflikt z wpisywanymi hasłami. Wtedy pomaga wykonanie szybkiego czyszczenia komputera  za pomocą programu np. „CC Cleaner” – sam z niego korzystam. Program do optymalizacji systemu, zarówno na smartfona jak i komputer, również w wersji z językiem polskim, możesz pobrać tutaj: https://content.ccleaner.com/pl-pl-ccleaner.html
  • zdarza się, że muszę zaktualizować stronę z dostępem do kursu, gdy powyższe wskazówki nie działają, więc wtedy do mnie napisz i rozwiążemy ten problem, po automatycznej aktualizacji bloga czasami hasła się blokują, jest to pewne zabezpieczenie witryny.

Powyższe działania rozwiązują 99,9% problemów z dostępem.

Jeżeli pomimo to nie udało Ci się odblokować strony, to napisz do mnie i sprawdzę, co jeszcze można zrobić. Na pewno uda się odebrać Twój kurs.

Pozdrawiam!

Aleks