Problemy z hasłem
Jeżeli hasło, które wpisałeś w panelu dostępu do kursu nie działa, to poniżej podaję kilka pomocnych wskazówek.
- Sprawdź dokładnie czy wpisujesz poprawnie hasło i czy przycisk Caps Lock nie jest włączony.
- Niektórzy pisali, że pomagało im wpisywanie hasła kilka razy, gdyż coś nie grało z ich przeglądarką.
- Usuń historię przeglądania stron, cookies, oraz tymczasowe hasła w historii swojej przeglądarki. Zrób to przed ponownym wpisaniem hasła dostępu na stronie z dostępem, którą otrzymałeś.
- Jeżeli powyższe kroki nie pomogły, to możesz spróbować otworzyć okno ze stroną dostępu w nowej przeglądarce, jeśli masz taką możliwość i wtedy wpisz hasło na nowej stronie w nowej przeglądarce.
- Możliwe, że masz na dysku jakieś pliki szpiegujące, które tworzą konflikt z wpisywanymi hasłami. Wtedy pomaga wykonanie szybkiego czyszczenia komputera za pomocą programu np. „CC Cleaner” – sam z niego korzystam. Program do optymalizacji systemu, zarówno na smartfona jak i komputer, również w wersji z językiem polskim, możesz pobrać tutaj: https://content.ccleaner.com/pl-pl-ccleaner.html
- zdarza się, że muszę zaktualizować stronę z dostępem do kursu, gdy powyższe wskazówki nie działają, więc wtedy do mnie napisz i rozwiążemy ten problem, po automatycznej aktualizacji bloga czasami hasła się blokują, jest to pewne zabezpieczenie witryny.
Powyższe działania rozwiązują 99,9% problemów z dostępem.
Jeżeli pomimo to nie udało Ci się odblokować strony, to napisz do mnie i sprawdzę, co jeszcze można zrobić. Na pewno uda się odebrać Twój kurs.
Pozdrawiam!
Aleks